Welkom everybody!

9 mei 2017

Welkom op onze reisblog bij Reislogger!

Al jaren worden we door een verre nicht in Zuid Afrika uitgenodigd om eens langs te komen. Nu pak je naar Durban niet even de bus dus al die tijd bleef het met een goed voornemen.

Vorig jaar echter hadden mijn broer en ik bedacht dat het er maar eens echt van moest komen. Zeker na een intensieve periode rond het overlijden van onze vader zien we dit als een mooi moment om te ontspannen en de familiebanden aan te trekken.

Tja en als je dan toch naar Zuid Afrika gaat, waarom dan niet iets meer meepakken van het land. We vertrekken de 17de mei. Reizen via Dusseldorf, Londen naar Kaapstad. Van daaruit reizen we per auto via de zuidkust naar Port Elisabeth. Een vlucht naar onze nicht in Durban en vervolgens weer met de auto via het Krugerpark naar Johannesburg.

Een goede 3 weken zijn we onderweg. We hebben dus een mooie reis in het verschiet met ongetwijfeld mooie ervaringen, vergezichten en (familie) momenten.

We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    9 mei 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. FAULHABER:
    14 mei 2017
    Hans en Mark
    Veel plezier en een goede reis
    We kijken uit naar jullie verslagen
    en zullen tussentijds welcontact houden met Henny
    groetjes Oma en Opa